Search This Blog

Thursday, June 4, 2009

Honeymoon Meals

hahha....bestnyer honeymoon sekalik lagik... well.. ye ke honeymoon? Benonya, last Sunday my father came over to my place along with my big bro's family...first reason, nak pegi makan kenduri at our uncle's place, HIDDEN agenda, nak 'borrow' Alia & Faiz over the school holidays ni... about 3 weeks before the school hols start, my parents dah menyatakan hasrat hati nak amik kekanak riang ni.. since then, almost everyday they (esp Faiz!) will ask hari ni ke Tok Cit nak amik adik mama? hishh... tak menyabo2 la plak terpaksa suruh dia kira hari sekolah dia dulu... bila tiba hari mendatang, lagi la excited, the night before nak pi holiday tu, tak mau tido dgn mama lagi.. nak tido dgn Abg Ngah (his cousin, my bro's son) tido pelok2 lagi tu... :)
to cut the story short, hari ni dah masuk 5 hari they are loaned to my parents.. dah masuk 5 hari la both i and other half honeymoon... apa meal honeymoon ni? hahahahha.. dapur i tak berasap dah 5 hari you..... sumer dapur kat kedai jek... hihihihihii......