Search This Blog

Thursday, May 26, 2011

TGIT!

Hari ni baru Thursday but I have already sounded celebrating...hahhaha... the fact that today is the last day of Mid Year Exam for Alia n Faiz.. this weekend will be something fun-tastic I guess..! Other half said he will be OFF WORK Sunday and Monday.. so will I too..!! Big plan for long weekend I guess.. over excited my parents are coming too, to 'borrow' Alia n Faiz...

As per their conversation:
Ayah: Korang pegi la cuti kat umah Tokcit, mama dgn ayah nak pegi dating..
Alia: ye latu nak dating..
Ayah: iye... ayah dgn mama nak bawak adha n emir pegi zoo
Alia: eleh.. zoo ke, bukan laa nak dating tu.. nak pegi jumpa sedara ayah kan..!

Both of us tersenyap, and I smiled dalam hati.. anak dara kepochi ni...

Anyway, I have pumpkin n sagu..boleh buat pengat!!! tapi dalam kepala hotak ni nak try Kek Pisang Kukus...mak oi.... banyak nye nak buattttt.... sume nak buat, buat dgn tidak je u....